
واحد فناوری اطلاعات
میلاد اشرفی فر
کارشناس فناوری اطلاعات سلامت
تلفن ثابت:05155823313
نصب، راه اندازی و آمــــــوزش نرم افزارهای کاربردی تدوین شده
نصب، راه اندازی و آموزش کاربران و کارشناسان برای استفاده از نرم افزارهای پیاده سازی شده
شناسایی و تشخیص نیازهای نرم افزاری حوزه از طریق مطالعه سیستماتیک و مستمر و تهیه و تدوین گزارشهای تحلیلی همراه با ارائه راه حلهای اجرایی
ارائه خدمات پشتیبانی در زمینه نگهداری و رفع اشکال و به روز رسانی برنامه های نرم افزاری در دست اجرا
نظارت بر طراحی و اجرای نرم افزار های طرا حی شده و همکاری با طراحان طرف قرارداد به منظور حصول اطمینان از اجرای صحیح مفاد قراردادهای منعقده
نظارت، ارزشیابی و کنترل پروژه های طراحی نظامهای رایانه ای که توسط پیمانکار به انجام می رسد
بررسی نیازهای نرم افزاری مورد نیاز واحدهای مختلف و ارائه نظارت مشورتی برای خرید یا سفارش خرید آنها
فراهم سازی بستر استفاده از منابع نرم افزاری شبکه ازقبیل نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد درخواست کاربران با درنظرگرفتن نیاز واقعی آنها جهت جلوگیری ازترافیک نرم افزاری در هر سیستم (قراردادن پکیج نرم افزارها در سرور)
نیازسنجی نرم افزارهای تحت شبکه حوزه مربوطه و اعلام آنها به مدیریت فناوری و ارائه مشاوره های لازم دراین خصوص به مرکز در جهت تهیه ، آماده سازی و ارتقاء نرم افزارهای مورد نیاز
رفع آلودگیهای ویروسی بوجود آمده در کامپیوترهای اداری
ارائه راهکار های نوین جهت ارتقاء شبکه
ارائه خدمات پشتیبانی در زمینه نگهداری برنامه های نرم افزاری در دست اجراء
راه اندازی سرور های مور نیاز واحد
پشتیبانی شامل رفع مشکلات احتمالی سرور
ارتقا سرورهای محلی به منظور بهینه سازی ارائه سرویس به کاربران
اقدام درجهت اتصال و یا انفصال کامپیوترهای موجود در حوزه بنا به نیاز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظیمات مربوطه منطبق بر فرآیندهای موجود.
برطرف نمودن اشکالات کاربران در استفاده از سرویسهای شبکه طبق فرآیندهای موجود
حفظ امنیت فیزیکی محیط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور ها
بررسی نیازهای سخت افزاری مورد نیاز واحدها و تشخیص و تعیین چگونگی رفع نیازها با استفاده از امکانات موجود و ارائه نظارت کارشناسی برای خرید یا سفارش خرید آنها
نصب و راه اندازی سخت افزار مورد نیاز کاربران و کارشناسان برای استفاده از نرم افزارهای طراحی شده
ارائه خدمات پشتیبانی فنی برای نگهداری و تعمیر تجهیزات و وسایل سخت افزاری به طور مستقیم از خدمات متمرکز و یاخدمات فنی خارج از مرکز
طراحی و تدوین گردش کار واحد جهت جلوگیری از اتلاف وقت نیرو ها
تهیه بر چسب و شناسنامه فنی سخت افزار جهت کلیه سیستم ها و تشکیل پرونده جهت دسترسی سریع
سرویس دوره ای سخت افزار حوزه طبق فرآیند مربوطه
رفع اشکالات و موارد پیش آمده در هر سیستم و لوازم جانبی و نصب سیستم عامل و درایوها
مشارکت در تهیه و تدوین قراردادهای موجود در زمینه های مختلف فناوری اطلاعات
نظارت بر اجرای صحیح مفاد قراردادها
طراحی وب سایت برای تمام بخشهای حوزه با در نظر داشتن استانداردهای تعریف شده از سوی مدیریت فناوری
بروزرسانی صفحات وب سایت
طراحی فرمها و گنجاندن آن در سایت در جهت کاهش مراجعات مستقیم ارباب رجوع به محل و حرکت در جهت تکریم ارباب رجوع
نظارت و کنترل محتوای صفحات با رعایت سلسله مراتب اداری در مطالب ارائه شده برای Website
مشارکت در برگزاری برنامه های آموزشی مدیریت IT
شرکت فعال در برنامه های آموزشی مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه
آموزش موردی کاربران و تهیه جزوات آموزشی مورد نیاز
ارائه آموزشهای مورد نیاز کاربران از طریق وب سایت واحد
انتقال تصمیمات مدیریت فناوری اطلاعات به حوزه مربوطه
انتقال نظرات و نیازها ( حسب عملکرد حوزه مربوطه ) به مدیریت فناوری اطلاعات
شرکت در جلسات مدیریت فناوری به طور منظم
پاسخ به مکاتبات اداری در موعد مقرر
ارائه گزارشات لازمه و مرتبط در موعد مقرر
پایش و ارزشیابی منظم از تمام فعالیتهای مرتبط با IT